© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове


Технічне обслуговування кузова


Для збереження привабливого зовнішнього вигляду автомобіля потрібний постійний профілактичний догляд за покриттям кузова, Аби не з'явилися подряпини, не можна видаляти пил і грязь сухими обтиральними матеріалами. Миття рекомендується проводити до висихання грязі або заздалегідь розмочивши її струменем води з невеликим натиском і з використанням губки або м'якої щітки. Після миття автомобіль необхідно протерти досуха. Перед миттям рекомендується прочистити дренажні отвори передніх крил, дверей і порогів. Аби не з'явилися плями на фарбі кузова під заливною горловиною паливного бака в результаті попадання на неї бензину, необхідно протирати поверхню чистим дрантям перед заправкою і після.

Для відновлення блиску забарвлену поверхню необхідно протирати полірувальною рідиною ВАЗОЗ. Для цього слідує: ретельно вимити і протерти забарвлену поверхню; чистим тампоном з марлі або м'якої ганчірки нанести на поверхню кузова тонкий шар полірувальної рідини; після закінчення 20.. 30 мін ретельні протерти поверхню кузова сухою фланеллю до дзеркального блиску.

Двічі в рік, для підвищення довговічності забарвлення, рекомендується покривати кузов восковою пастою № 2 або № 3. Паста наноситься на чисту суху поверхню кузова. Після цього тугим тампоном з дрантя або вати втирають пасту круговими рухами в забарвлену поверхню до здобуття рівного дзеркального блиску.

Коли забарвлена поверхня кузова стає матовою і для відновлення блиску воскової пасти або полірувальної води стає недостатньо, застосовують полірувальну пасту ВАЗ1 або ВАЗ2. Хромовані деталі кузова протирають чистим м'яким дрантям з попереднім покриттям їх тонким шаром технічного вазеліну.

Для відновлення антикорозійного покриття нижньої частини кузова необхідно спочатку щітками видалити грязь, а потім пошкоджені місця зачистити металевою щіткою до блиску металу. Зачищені місця знежирюють за допомогою тампона, змоченого яким-небудь розчинником (уайтспирит, нитрорастворитель, бензин), а потім наносять кистю або пульверизатором шар грунтовки ГФ020 № 147 або №138. Після природної сушки протягом 20...30 ч наносять бітумну мастику кистю або пульверизатором. Добрі результати дає покриття пошкодженої поверхні свинцевим суриком, розведенням на натуральній оліфі.

Періодично, через 1,5...2 роки, для захисту від корозії прихованих внутрішніх поверхонь кузова застосовують спеціальний консервант "Мовіль". Для доступу до внутрішніх поверхонь кузова необхідно розкрити отвори, закриті пробками, а де їх немає, просвердлити нові отвори. Консервант наноситься на поверхні розпилюванням за допомогою стислого повітря. Можна для цієї мети використовувати фарборозпилювач. Допускається нанесення консерванта на поверхні, раніше покриті нігролом або іншим маслом, а також на іржаві поверхні.

Через кожних 10 тіс. км. пробігу змащуються наступні вузли.
Замочні щілини дверей і кришки багажника порошковим графітом (у теплу пору року) або технічним вазеліном ВТВ1 (взимку).
Тяга приводу замку капота, петлі дверей і шарніри передніх спинок всесезонным маслом для двигуна.
Торсиони кришки багажника, упор капота, обмежувачі відкриття дверей, шарніри і проушины кришки люка паливного бака технічним вазеліном ВТВ1.
Санчата переміщення передніх сидінь - консистентним мастилом фиол1.
Вісь, пружина і сухар фіксатора замку дверей - консистентним мастилом ЦИАТІМ221, заздалегідь розібравши фіксатор і промив деталі бензином.

Через кожних 20 тис. км. пробігу перевіряти і при необхідності виробляти підтяжку кріплень різних вузлів і агрегатів до кузова, включаючи кріплення капота, кришки багажника і санчат сидінь.

Рейтинг@Mail.ru