Несправності рульового управління, колеса. Люфт. Вільний хід. Сошка. Корисні поради. ВАЗ, Москвіч.

     © 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Несправності рульового управління






Збільшений вільний хід (люфт) рульового колеса може бути викликаний ослабінням кріплень або зносом шарнірних з'єднань рульової тяги, ослабінням кріплення картера рульового механізму, рульової сошки або кронштейна маятникового важеля, зносом ролика і черв'яка рульового механізму або їх підшипників, порушенням регулювання рульового механізму. Вільний хід рульового колеса має бути не більше 10... 15 мм (3...50) на автомобілі "Москвичі", 18...20 мм (біля 5°) - на автомобілі ВАЗ при вимірі його по ободу рульового колеса.





Потім за допомогою ключів з комплекту інструменту водія необхідно перевірити затягування болтів кріплення картера рульового механізму, кріплення рульової сошки на валу, затягування болтів кріплення корпусу маятникового важеля до балки кузова.

Якщо в рульовому приводі несправностей не виявлено, а вільний хід рульового колеса більше норми, необхідно виробити регулювання зачеплення ролика з черв'яком в такій послідовності.

Відвернути контргайку регулювальної втулки  ("Москвич") або регулювального гвинта  (ВАЗ) і декілька укрутити регулювальну втулку (гвинт), загорнути контргайку і знов перевірити люфт рульового колеса. Якщо люфт виявиться в нормі, перевірити зусилля, необхідне для повороту рульового колеса. Якщо воно перевищує 20 кгс, декілька ослабити втулку  або гвинт. (бажано мати малюнок)

Туге обертання рульового валу з'являється при неправильному регулюванні зазору черв'яка з роликом, при руйнуванні або зайвому затягуванні підшипників черв'яка, збільшеному зносі ролика або черв'яка, погнутости рульової тяги, недоліку мастила в картері рульового механізму, а також при неправильній установці кутів передніх коліс.

Перевірка наявності і доливка масла в картері рульового механізму виробляється через отвір, що закривається пробкою. Останні несправності усуваються регулюванням і заміною зношених деталей.



Текти масла з картера рульового механізму визначається зовнішнім оглядом і усувається підтяжкою болтів кріплення кришки картера, заміною прокладок або сальників.




Рейтинг@Mail.ru