© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Несправності ходової частини



Скрип ресор найчастіше з'являється унаслідок збільшеного зносу пластмасових шайб, встановлених між їх листами. Для усунення несправності необхідно замінити шайби.



Для відновлення працездатності амортизатора слід замінити несправні деталі, а при забрудненні рідини замінити її, заздалегідь промивши всі деталі.

Биття передніх коліс звичайне при швидкості руху 60... o..80 км/ч може бути викликано зносом кульових з'єднань рульової тяги і поворотних стійок, а також втулок маятникового важеля, порушенням балансування коліс, підвищеним люфтом в підшипниках маточин коліс. Для усунення несправності необхідно перевірити стан шарнірних з'єднань рульової тяги оглядом при різких поворотах рульового колеса управо і вліво. Збільшений люфт в підшипниках маточин виявляється шляхом похитування передніх коліс (заздалегідь піднятих) в поперечному напрямі. Несправні кульові з'єднання підлягають заміні.

Порушення балансування коліс супроводиться посиленим зносом шин і погіршує стійкість автомобіля при русі. Воно зазвичай є наслідком нерівномірного зносу протектора по кола, зсуви важків балансувань або шин при монтажі, деформації обода колеса і пошкодження шини. Перевірка і балансування коліс може бути проведена на стенді або безпосередньо на автомобілі. Для виконання цієї роботи на автомобілі необхідно підвести колесо домкратом, декілька ослабити затягування підшипників маточини переднього колеса, відвернувши на 1/3 звороту регулювальну гайку. Після цього треба встановлювати колесо в різні положення і відпускати. Якщо при цьому колесо не стримується у встановленому положенні, а провертається в ту або іншу сторону і зупиняється лише в одному положенні, значить, воно має дисбаланс.



                            сторінка  1  2
Рейтинг@Mail.ru