© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Несправності зчеплення




Зчеплення пробуксовує. При цій несправності момент, що крутить, від валу двигуна не повністю передається на провідні колеса. Із збільшенням частоти обертання колінчастого валу двигуна при відпущеній педалі зчеплення автомобіль або зовсім не рушає з місця, або швидкість його збільшується дуже повільно, або автомобіль рухається ривками, а в кабіні відчувається запах гару від фрикційних накладок веденого диска. Пробуксовиваніє дисків може відбуватися по наступних причинах: відсутній вільний хід педалі зчеплення, сталося замаслення дисків зчеплення, збільшений знос фрикційних накладок веденого диска.


Вільний хід педалі зчеплення перевіряється по центру її майданчика. Він має бути в автомобіля ВАЗ - 25...35 мм. Вільний хід утворюється за рахунок зазорів в деталях підвіски педалі, між штовхальником і поршнем головного циліндра, між муфтою виключення і п'ятою, він відповідає переміщенню педалі до початку прогину діафрагмової пружини. На автомобілі ВАЗ вільний хід змінюється регулювальною гайкою  і обмежувальним гвинтом, що упирається в кронштейн осі штовхальника. Спочатку перевіряють зазор між штовхальником  і поршнем  по величині ходу педалі. Хід педалі має бути 0,4...2 мм. Регулювання виконують обмежувальним гвинтом. Потім перевіряють вільний хід штовхальника вилки , який має бути 4...5 мм. Величину вільного ходу штовхальника регулюють гайкою  при ослабленій контргайці . Не маючи досвіду для правильного регулювання бажано мати и орієнтуватись по малюнку системи зчеплення.




Зчеплення не повністю вимикається ("веде"). Ознакою неповного виключення зчеплення є утруднене перемикання передач, що супроводиться ударами зубів синхронізаторів і шестерень коробки передач, при цьому не унеможливлено їх поломки. Така несправність зчеплення може виникнути в результаті: збільшеного вільного ходу педалі зчеплення, попадання повітря в гідропривід, перекосу або викривлення веденого диска, обриву фрикційних накладок.




При перекосі або викривленні веденого диска утворюється неоднаковий зазор між дисками, а в окремих місцях зазор відсутній повністю; ця несправність найчастіше виникає при перегріві зчеплення в результаті тієї, що пробуксувала, усувається вона заміною накладок або всього веденого диска.


В разі обриву фрикційних накладок пошкоджена накладка заклинюється між веденим і провідним дисками і не дозволяє повністю вимкнути зчеплення; зчеплення в цьому випадку необхідно розібрати і замінити накладки.


Рейтинг@Mail.ru