© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Несправності системи запалення


Основними несправностями в системі запалення є: пізніше або раннє запалення, перебої в роботі системи запалення в одному або декількох циліндрах, повне припинення роботи системи запалення.


Пізнє запалення характеризується зниженням потужності і перегрівом двигуна, а раннє - зниженням потужності і стуком при роботі двигуна.


Правильність установки запалення визначається на ходу. Для цього необхідно пустити двигун, прогріти його до нормальної температури і, рухаючись із швидкістю 50 км/ч на прямій передачі по рівній дорозі, різко збільшити подачу палива. При цьому в двигуні мають бути чутні слабкі і нетривалі металеві стуки. Відсутність стуків вказує на пізніше, а безперервні стуки - на раннє запалення. Уточнення кута випередження запалення в цьому випадку здійснюється октанкорректором.


Якщо встановити правильне запалення за допомогою октанкорректора не удається або якщо запалення збите, необхідно уточнити установку запалення в наступному порядку.
Встановити поршень першого циліндра в положення ВМТ в кінці такту стискування. Для цього вивертають свічку першого циліндра і в отвір для неї вставляють паперову пробку. Провертають колінчастий вал пусковою рукояткою або спеціальним ключем. Момент виштовхування пробки повітрям відповідатиме такту стискування.
Після цього, продовжуючи повільно провертати колінчастий вал, поєднують ті, що є на двигуні мітки для установки запалення. На двигуні автомобіля "Москвича" поєднується перша мітка 3 на шківі колінчастого валу (по ходу обертання) з настановним штифтом на передній кришці блоку циліндрів, на двигуні ВАЗ мітка З на шківі колінчастого валу поєднується з другою міткою D на середній кришці механізму газорозподілу.
Зняти кришку розподільника запалення, ослабити кріплення корпусу розподільника і, підвівши, вивести його вал із зачеплення. Потім обернути ротор в положення, при якому його пластина рознесення збігатиметься з бічною клемою першого циліндра на кришці розподільника, в такому положенні встановити розподільник запалення назад в гніздо блоку циліндрів і, злегка провертаючи за ротор, ввести вал в зачеплення з приводом, встановити октанкорректор на нульове ділення.
Приєднати контрольну лампу одним дротом до клеми низької напруги переривника, а іншим - на "масу".
Включити запалення і повертати рукою корпус розподільника запалення проти напряму обертання ротора (на двигуні автомобіля "Москвича" за годинниковою стрілкою, а на двигуні ВАЗ проти годинникової стрілки) до початку розмикання контактів (у цей момент контрольна лампа спалахує).
Вимкнути запалення, затягнути кріплення корпусу розподільника запалення до двигуна, закрити кришку розподільника і, починаючи з клеми першого циліндра, по черзі приєднати дроти високої напруги до свічок по напряму обертання ротора відповідно до порядку роботи двигуна.


Рейтинг@Mail.ru