© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Несправності генератора


Основними несправностями генератора є: забруднення або замаслення "контактних кілець, знос або зависання щіток, обрив або коротке замикання в обмотках збудження ротора і статора.


Стан генератора визначають за свідченнями амперметра або за допомогою контрольної лампи, а на автомобілі ВАЗ2105- і за свідченнями вольтметра. При роботі двигуна з підвищеною частотою обертання колінчастого валу амперметр повинен показувати заряд акумуляторної батареї (стрілка відхиляється управо), а червона контрольна лампа гаснути. Стрілка вольтметра при цьому повинна знаходитися в зеленій зоні шкали (12...15 В).


Якщо при роботі двигуна на всіх режимах амперметр показує розряд, горить червона контрольна лампа або свідчення вольтметра нижче 12 В, несправні генератор або інтегральний регулятор напруги. Для усунення несправності потрібно перевірити натягнення ременя приводу генератора і надійність кріплення дротів на його затисках. Потім пустити двигун і перевірити дію генератора. Якщо несправність залишилася, слід вивернути гвинти, зняти корпус щіткотримача з інтегральним регулювальником, протерти контактні кільця дрантям, змоченим бензином, обгорілі контактні кільця зачистити дрібною скляною шкіркою. Перевірити стан щіток, зношені - замінити. За наявності інших несправностей генератор підлягає ремонту.


Технічне обслуговування генератора


Через кожних 10 тис. км. пробігу автомобіля необхідно перевіряти кріплення генератора, дротів на його затисках, очищати від забруднень і пилу генератор, за допомогою шинного насоса видаляти (продувати) пил зсередини генератора. Слід підтягнути гайку кріплення шківа і гайки стяжних гвинтів кришок генератора.


Через 60 тіс. км. пробігу перевірити стан щіток і зачистити контактні кільця.



Відео: Генератор ВАЗ, несправності. Перевірка генератора ВАЗ
Рейтинг@Mail.ru