© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Останні перевірки

Якщо двигун автомобіля "Москвича" з карбюратором К126Н працює нестійко або зупиняється при малій частоті обертання на холостому ходу, то для регулювання карбюратора необхідно на прогрітому двигуні при повністю відкритій повітряній заслінці спочатку загорнути повністю гвинт, регулюючий якісний склад горючої суміші, а потім вивернути його на 2...2,5 звороту. Під'єднати тахометр до двигуна і ввести пробовідбірник газоаналізатора у випускний патрубок глушника на глибину 300 мм. Пустити двигун і поворотом гвинта, що обмежує прикриття дросельних заслінок (гвинт кількості суміші), встановити по свідченню тахометра. частоту обертання колінчастого валу 850 ± 50 об/мин. Добитися вмісту окислу вуглецю у відпрацьованих газах за свідченнями газоаналізатора в межах 1,5 % поворотом гвинта обмеження токсичності (розташованого поряд з гвинтом, регулюючим якісний склад горючої суміші), одночасно підтримуючи частоту обертання у вказаних вище межах гвинтом кількості горючої суміші.


Для перевірки правильності регулювання необхідно різко натискувати на педаль управління дросельними заслінками і швидко відпустити її: двигун повинен збільшити частоту обертання колінчастого валу плавно і без перебоїв, а при відпуску педалі - стійко працювати з мінімальною частотою обертання. Інакше вкрученням гвинта кількості суміші треба декілька збільшити частоту обертання і знов виробити перевірку регулювання. Після закінчення регулювання шліц гвинта обмеження токсичності заповнюється червоною фарбою.


Якщо регулюванням не удається добитися стійкої роботи двигуна, то можливою причиною несправності є засмічення жиклерів і каналів карбюратора. В цьому випадку слід вивернути паливний жиклер системи холостого ходу, продути його і канали системи холостого ходу шинним насосом. Продування можна здійснити і через отвір, що закривається гвинтом регулювання якості суміші. Після продування виробити описане вище регулювання.


На автомобілях ВАЗ2105 і "Моськвіч2140" з карбюраторами ДААЗ частоту обертання на неодруженому ходу слід регулювати на станції технічного обслуговування. Регулювальні гвинти в цих карбюраторів закриті пластмасовими обмежувальними втулками - пломбами, що не дозволяють самостійне їх відгвинчування. Це робиться для того, щоб не допустити підвищеного вмісту токсичних речовин (особливо окисли вуглецю) у відпрацьованих газах.


При необхідності в експлуатації може бути виконане підрегулювання в межах, визначуваних обмежувальними втулками. Для цього необхідно прогріти двигун до нормальної температури, обережно відвернути гвинт до упору за допомогою втулки, а гвинтом встановити мінімальну частоту обертання, після чого різко натискувати на важіль приводу дросельних заслінок і відпустити його, при цьому двигун не повинен зупинятися. В разі перебоїв або зупинки двигуна необхідно гвинтом збільшити частоту обертання колінчастого валу.


Причинами припинення подачі палива в карбюратор можуть бути: засмічення топливопровода або фільтру карбюратора, замерзання води в баку або топливопроводах, прорив діафрагми паливного насоса (зовнішня ознака цієї несправності - підтікання палива з отвору в нижній частині корпусу), знос або забруднення клапанів паливного насоса, підсос повітря в порожнину над діафрагмою унаслідок нещільного з'єднання частин насоса між собою.


Підтікання палива спостерігається при нещільно укручених пробках жиклерів, спускових пробках поплавцевої камери або паливного бака, а також при нещільності в з'єднаннях топливопрово доз (слабке затягування ніпельних гайок і хомутиків шлангів), за наявності тріщин в топливопроводах або пошкодженнях діафрагми паливного насоса.


Будь-яке підтікання палива необхідно усунути негайно, оскільки при цьому неминуча його перевитрата, а головне - з'являється небезпека виникнення пожежі на автомобілі.

Рейтинг@Mail.ru