© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Несправності механізму газорозподілу



Ознакою збільшеного теплового зазору є характерний металевий стук клапанів, що добре прослухується при низькій частоті обертання валу двигуна на холостому ходу. При цьому відбувається посилений знос торців стержнів клапанів і зниження потужності двигуна, оскільки скорочується час знаходження клапанів у відкритому положенні і внаслідок цього погіршується наповнення і очищення циліндрів.

Ознакою недостатнього теплового зазору або його повної відсутності у випускних клапанів є "хлопки" з глушника, а у впускань - і під карбюратором. Недостатній тепловий зазор наводить до нещільного закриття клапана, що, у свою чергу, знижує потужність двигуна і може викликати обгорання фасок тарілок клапанів.

Для запобігання вказаним несправностям потрібно періодично перевіряти і своєчасно виробляти регулювання теплових зазорів в клапанах на холодному двигуні.



На двигуні ВАЗ це регулювання проводиться в наступному порядку.
Зняти кришку механізму газорозподілу, заздалегідь від'єднавши від карбюратора тягу приводу, шланги вентиляції картера і подачі гарячого повітря, а також знявши очисник повітря і кришку розподільника запалення.
Провертаючи колінчастий вал спеціальним ключем за шестигранник храповика, встановленого на передній шкарпетці колінчастого валу, встановити поршень 4-го циліндра у ВМТ в кінці такту стискування, поєднавши мітку "F" на зубчастому шківі розподільного валу з міткою  на корпусі підшипників.
У цьому положенні перевірити і, якщо потрібно, відрегулювати теплові зазори у впускного клапана 3-го (6-й кулачок) і випускного 4-го (8-й кулачок) циліндрів. Потім послідовно регулювати зазори в клапанів впускного 4-го і випускного 2-го циліндрів, впускного 2-го і випускного 1-го циліндрів і, нарешті, впускного 1-го і випускного 3-го циліндрів, провертаючи після регулювання кожної пари клапанів колінчастий вал на 180°. При цьому слід мати на увазі, що першим (вважаючи від радіатора) є випускний клапан, потім слідують два впусканнях, два випускних, два впусканнях і один випускний.
Для регулювання зазору потрібно ослабити контргайку  регулювального болта  і поворотом останнього встановити за допомогою щупа  завтовшки 0,15 мм зазор між важелем і потилицею кулачка розподільного валу, після чого знов затягнути контргайку.

Унаслідок зносу шарнірних з'єднань ланок ланцюга і інших деталей приводу розподільного валу відбувається подовження ременя або ланцюга, що викликає вібрацію і значний шум. Для усунення цієї несправності передбачений натягач.



В двигуна ВАЗ для натягнення ременя приводу розподільного валу необхідно зняти верхню кришку, ослабити болти кріплення кронштейна натяжного ролика  і провернути колінчастий вал на два-три звороти. При цьому пружина автоматично встановить необхідну міру натягнення зубчастого ременя. Після цього затягнути болти  і встановити на місце верхню кришку.

Рейтинг@Mail.ru
Шановні відвідувачі!  Повні матеріали знаходяться за адресою:
Механізм газорозподілу
===========================
Відео. Механізм газоросподілу. Регулювання клапанів в автомобілі Москвич