© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове


Водії ВАЗ-2108, і "2109" нерідко помиляються, особливо в перший
час, включаючи замість першої передачі задню. Про можливих неприємних
наслідках здогадатися неважко.
Аби вчасно відмітити помилку, я встановив на передній панелі сигнальну
лампу, під'єднавши її до штеккеру 16 роз'єму Ш09 в монтажному
блоці. Оскільки від нього живиться лампа в ліхтарі заднього ходу, то одночасно
спалахуватиме і додаткова лампа. Водій по ній і
визначить, що включена задня передача.
----------
Зниження напруги і щільності електроліту в акумуляторній
батареї після тривалої бездіяльності або, навпаки, інтенсивної експлуатації
взимку незрідка в одній або декількох банках відбувається
сильніше, ніж в інших.
Перед загальною зарядкою батареї заряджаємо спочатку ці банки до
рівня останніх, використовуючи стандартний зарядний пристрій. Але оскільки
при підключенні до однієї банки зарядний струм перевищує допустиму
величину як для неї, так і для випрямляча, ми зменшуємо його
включаючи в ланцюг звичайну двухниткову лампу автомобільної фари.
Залежно від варіантів з'єднання її ниток можна отримати різні
величини опору (а значить, напруги і струму). Якщо нитки
з'єднати паралельно, струм буде найбільший, послідовно - найменший.
Включення тієї або іншої нитки дає проміжні значення
струму.
----------

Одного дня в дорозі в "Жигулів" раптово зупинився двигун. Відкривши
капот, виявив причину - вщент розлетілися бігунок і
кришка розподільника запалення. З собою був запасний бігунок, який
швидко поставив на місце. Але як бути з кришкою? Зібрані шматки
- їх виявилося сім, склав, і з'ясувалося, що всі вони на місці. Не
дуже сподіваючись на успіх, зібрану кришку обмотав декількома шарами
ізоляційної стрічки і поставив на місце. Двигун пустився, я благополучно
доїхав додому.
----------
Струмопровідну плівку від електроліту на акумуляторі можна виявити
не лише побічно по швидкому саморазряду, але і при допомозі
вольтметра або автотестера. Один кінець шурупа ставимо на виведення акумулятора
дотримуючи полярність, іншим проводимо від протилежного виводу
по поверхні у бік першого. Якщо поверхня чиста, то свідчення
приладу мають дорівнювати нулю. Інакше прилад покаже
напруга саморазряда, яка падатиме у міру наближення
одного щупа до іншого.
----------
Через два роки експлуатації автомобіля ЗАЗ-968М значно потьмяніло
світло всіх ламп задніх ліхтарів, а контрольна лампа покажчиків
повороту на щитку приладів перестала блимати. При перевірці ланцюгів з'ясувалося
що причиною послужило порушення їх контакту з "масою". Конструкція
задніх ліхтарів при щонайменшому окисленні (або навіть просто забрудненні)
місць, де шини з'єднуються з кузовом і між собою (вони
зроблені роздільними до кожної лампи), не забезпечує надійного електричного
контакту.
Для ліквідації цього дефекту рекомендуємо продублювати "мінусові"
шини задніх ліхтарів припаяним до них мідним дротом діаметром
близько 1,5 мм. Кінець дроту з петлею прикрутити гайкою до болта
що кріпить задній буфер. Після такої переробки яскравість всіх ламп і стабільність
роботи електричних ланцюгів відновляться повністю.
----------



Ремонт авто - електрообладнання - продовження  1   2   3   4   
Рейтинг@Mail.ru