РІЗНЕ

Для відвертання дуже тугих болтів і гайок рекомендуються наступні прийоми. Перш за все спробуйте болт або гайку злегка зрушити у бік загортання. Буває, що після цього вони відвертаються без особливих зусиль. Далі спробуйте постукати по гайці молотком. Можна на кінець болта на декілька годин покласти тампон, рясно змочений гасом (бензин не годиться, оскільки він швидко випаровується). Цей спосіб зазвичай наводить до успіху. В крайньому випадку нагрівайте гайку великим паяльником і дайте їй остигнути, повторивши цю операцію 2-3 рази.
----------
Болти для відповідальних з'єднань виготовляються із сталі високої якості і піддаються термообробці. Для відмінності такі болти мають на голівці знак "х". Ці болти не можна замінювати звичайними, такими, що тим більше першими попалися під руку, оскільки не буде забезпечена необхідна міцність. Такі болти застосовуються, наприклад, для з'єднання фланців карданних шарнірів і в передній підвісці автомобіля.
----------
Карданні шарніри не можна розбирати і збирати ударами молотка, оскільки при цьому неминуче порушиться співісна отворі у вилках, що приведе до прискореного зносу підшипників і цапф хрестовини.
----------
Збираючи карданні шарніри, підшипники і замочні кільця слід ставити в ті ж отвори вилок, з яких вони були вийняті. Хрестовина і вилки мають бути теж встановлена в колишнє положення відносно один від одного. Невиконання цих вимог викличе неврівноваженість карданної передачі і, як наслідок, вібрацію і шум при русі.  Тому перед її розбиранням на всі деталі слід нанести мітки фарбою.
----------
Гайки драбин потрібно підтягувати по черзі, а остаточне затягування робити обов'язково при навантажених ресорах. Багажник автомобіля при цьому завантажити настільки, аби ресори повністю випрямилися.  Невиконання цієї вимоги приведе до того, що при експлуатаційному навантаженні автомобіля затягування гайок драбин виявиться недостатнім.
----------
Початкуючим автоаматорам корисно знати, що:
- бензин з каністри витікатиме рівним струменем і не булькати, розбризкуючись, якщо її тримати навзнаки, горловиною вгору;
- ковпачки на вентилях шинних камер будуть чистими, якщо на них надіти шматочки хлорвінілової трубки відповідного діаметру, запаяної з одного кінця; для цього досить розігріти його і стискувати плоскогубцями;
- шматок брезенту або плівки розміром приблизно 1000x1500 мм, покладений на дно багажника, дозволить швидко звільнятися від сміття.
----------
Фарбу для підфарбовування дрібних подряпин на автомобілі зручно тримати в бульбашці від лаку для нігтів. Бульбашка забезпечена пензликом, його можна мати під рукою в машині, фарба і пензлик будуть завжди напоготові.
----------
Автомобільна шина не прикипить до обода, якщо заздалегідь натерти крейдою дотичні поверхні.
----------
Гумові втулки і резинометалічні шарніри (сайлентблоки) передньої і задньої підвісок автомобіля розраховані так, щоб гойдання важелів підвіски відбувалося лише за рахунок деформації гуми. Ці втулки не повинні провертатися в обоймах і на пальцях. Аби при роботі гумові втулки закручувалися приблизно однаково в обоє сторони, кріпильні гайки слід остаточно затягувати лише тоді, коли підвіска навантажена масою автомобіля (тобто ненавантажений автомобіль стоїть на колесах). Автомобіль "Жигулі" із-за особливостей його конструкції слід при цьому ще і повністю завантажити (4 дорослих людини і 40 кг багажу; тобто всього 320 кг).
----------
Замінюючи гумові втулки ресор, для кращого прилипання рекомендується занурити їх в бензин на 10 мин. і, не даючи просохнути, швидко змонтувати в шарнір.
----------

     © 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Ремонт авто - різне - продовження  1   2   3   4   5  6  
Рейтинг@Mail.ru