ШИНИ

Різкий тиск в шині після проколу інколи наводить до її руйнування, а при високій швидкості - і до великих неприємностей. Шайба з сирої гуми завтовшки 3-4 мм, змочена бензином, щільно надіта на вентиль камери перед монтажем, запобігає швидкому виходу повітря при проколі і (якщо предмет, що проколов, залишився в шині) дозволяє продовжувати рух.
Користуючись цим способом, можна тимчасово встановити навіть камеру з надірваним вентилем або проколом. Установка шайби на вентиль між камерою і диском особливо корисна передньопривідним машинам, на яких водій слабо відчуває колесо, що спустило, особливо заднє.  Внутрішні краї дисків і отвір під вентиль мають бути без пошкоджень, очищені від грязі і іржі.
При монтажі старої шини накачайте її спочатку з камерою, що має прокол (звичайно, з шайбою). Опустить у воду і, виявивши місце проколу шини (а не камери), відремонтуйте її будь-яким способом, який прийнятий для бескамерных шин.
----------
У "Ниві" виявлений інтенсивний знос бічних доріжок в шинах на передніх колесах після регулювання кутів їх установки на СТО. Згідно рекомендаціям на цей випадок, знайденим в літературі, зменшив сходження, обернувши муфту тяги на два-три звороти.  Для перевірки результату наніс на суху і знежирену поверхню зношеної доріжки смужку клеєм "Момент" завдовжки близько 150 мм. Наступного дня, проїхавши 6 кілометрів, оглянув шину - клей повністю стерся, значить, ненормальний знос продовжувався. Знову підрегулював сходження і перевірив результат "на клей". Після декількох таких спроб добився положення, що на обох колесах клей став залишатися на місцях, де не повинно бути зносу. Відразу відчув, як збільшився накат і покращала стійкість автомобіля.
Цей момент перевірки застосовний для автомобілів всіх марок.
----------
Безкамерні шини, які все ширше застосовуються у вітчизняних автомобілях, після монтажу важко піддаються накачуванню ручним або ножним насосом: шина не утримує повітря, що повільно поступає.  Аби борти притиснулися до обода, вкладіть між ними шматок білизняної вірьовки, а потім, утримуючи один кінець, витягніть інший, як це роблять, вставляючи вітрове або заднє скло з ущільнювачем. А тоді і штатний насос справляється з шиною.
----------
На покришці зазвичай ставиться кольорова мітка, що позначає найлегше місце. Вмонтовуючи шину на обід, цю мітку слід поєднувати з вентилем, аби забезпечити найкращу збалансованість колеса.
----------
Як вийти з положення, якщо пошкоджена камера, а у вас немає ні вулканізатора, ні запасного колеса? Якщо прокол невеликий, то камеру можна тимчасово відремонтувати за допомогою гвинта діаметром 5-6 мм з гайкою і двома шайбами. Одну шайбу і гайку проштовхують через прокол всередину камери, а потім, підтримуючи їх через гуму, зовні вставляють гвинт з шайбою і щільно затягують. Стінка камери виявляється щільно затиснутою між двома шайбами.
----------
Сильно впливають на знос шин передніх коліс кути їх установки, особливо величина сходження. Якщо, наприклад, сходження передніх коліс складає 8-10 мм, то протектор шин може повністю зноситися через 1-2 тис. км. Досить сильно знос шин залежить від швидкості руху.  Наприклад, при збільшенні швидкості з 60 до 90 км.) година термін служби шини зменшується удвічі.
----------
У далекій поїздці на автомобілі "Москвичі-2140" була замінена камера на передньому колесі. Після установки його на автомобіль з'явилося сильне биття рулюючи при швидкості 60 км/год і вище. Я заново встановив це колесо, обернувши його на дві шпильки відносно маточини. Биття керма майже зникло.
----------
Кожному автоаматорові відомо, як складно при ремонті автомашини відокремити її борт, що "приварився", від колісного диска (обода). Завдання набагато полегшиться, якщо перед початком роботи налити в канавку між ободом і бортом трохи розчинника. Через 3-6 хвилин борт відіжметься легкими зусиллями. Як розчинник можна використовувати скипидар, або розчинники 646-650.
----------

     © 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Рейтинг@Mail.ru