КУЗОВ

Колісні ніші в автомобілів періодично доводиться заново покривати мастикою, оскільки вона ушкоджується каменями і піском. Аби антикорозійне покриття стало міцнішим, ми армуємо його яким-небудь велико-комірчастим матеріалом - склотканиною, капроновим тюлем і тому подібне. Робимо це так. Чисту поверхню ніші покриваємо шаром бітумною або іншої призначеної для цієї мети мастики, наклеюємо на неї невеликі (приблизно 20x20 см) шматки тканини так, щоб на них не утворилися складки, і зверху наносимо ще шар мастики. В результаті виходить дуже міцне покриття, що не вимагає ремонту протягом декількох років навіть при цілорічній експлуатації.
----------
Для закладення пошкоджених місць на панелях автомобільного кузова зазвичай застосовують епоксидні склади і склотканину. Проте, як показала практика, з часом жорстка латка на "эпоксидке" відстає від підстави, під неї проникає волога і грязь, що ще більше сприяє руйнуванню металу.
Ми застосовуємо замість епоксидного клею ПВА. Як не дивно, він в будь-якій пропорції розлучається водою, а після висихання стає абсолютно водостійким. Латка з декількох шарів склотканини на клеї ПВА еластична, відмінно тримається, її можна потім прошпаклювати і закрасити або покрити бітумною мастикою, залежно від того, де проведений ремонт - із зовнішнього або внутрішнього боку кузова.
----------
Для закладення тріщин і склеювання пластмасових деталей універсальні клеї "Марс", "Момент-1", "Суперцемент", епоксидний не дуже придатні.  Кращий результат дає клеї, виготовлена шляхом розчинення тирса з ідентичної виробу пластмаси в розчиннику 647. Місця, призначені для склеювання, спочатку змащують розчинником, клеєм, що потім при-готується. На тріщини клей слід наносити 2-3 рази з проміжним просушуванням. Виріб в місцях з'єднання не втрачає блиску, а підібрана за кольором вироби пластмаса для виготовлення клею робить шов непомітним.
----------
Знімаючи фарбу з кузова за допомогою складу, що продається в магазинах, "для видалення старих покриттів", доводиться не раз наносити його, оскільки швидко випаровуються розчинники, що містяться там. Аби затримати випар, я накриваю перший шар поліетиленовою плівкою і, розгладжуючи її, видаляю повітряні міхури. Через деякий час покриття розбухає, і я знімаю плівку, до якої прилипає змивання з фарбою, оголюючи метал. Висохлий на плівці склад легко відділяється, так що плівку можна використовувати неодноразово.
----------
При посадці в "Ниву" пасажири вимушені наставати на поріг, в результаті з нього стирається фарба і з'являється корозія. Аби захистити його, ми зашкурили і знежирили поверхню і наклеїли смужку тонкої гуми (1-1,5 мм) клеєм "88".
Корисно також наклеїти гуму шириною 60-80 мм на передню кромку арки заднього колеса на відстані 150-200 мм від краю порогу.  Тут фарба збивається протягом року, а захищена гумою служить багато років.
* * *
Пороги кузова в автомобіля - одне з місць, що особливо потребують надійного захисту від корозії. Зазвичай їх внутрішню поверхню автоаматори покривають "Мовілем" або відпрацьованим маслом, оновлюючи через рік-два. о ..
У мого "Запоріжця" пороги у відмінному стані. Промивши і просушивши їх, ми щільно заповнили порожнини кубиками поролону (80-100 мм), просоченими епоксидним клеєм і злегка віджатими. Затвердівши, клей надійно перегородив дорогу волозі.
----------
Якщо нові крила, встановлені при ремонті кузова, не мають отворів для кріплення декоративних накладок - молдингів і не піднімається рука свердлити їх, можете скористатися в такий спосіб.  З губчастої гуми завтовшки 10-14 мм виріжте смуги приблизно квадратного перетину і клеєм "Момент" або "88Н вклейте їх всередину молдинга.  Потім гострим ножем зріжте майже урівень з ним виступаючу частину гуми.
Щільно підженіть молдинг до поверхні крила і тим же клеєм приклейте. Для захисту клейового з'єднання від води можна промазати стик деталей бітумною мастикою, лаком, "мовілем". і так далі
----------

Відео: Кузов, пороги ВАЗ, ремонт своїми руками
     © 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Ремонт авто - кузов - продовження  1   2  
Рейтинг@Mail.ru