ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

Акумуляторні батареї, поверхня яких покрита мастикою, дуже чутливі до її стану. Грязь, тріщини викликають інтенсивний саморазряд батареї. Заміна ж мастики - справа трудомістка, та і допомагає це ненадовго.
Надійніше захищає батарею шар епоксидного клею. Але, перш ніж нанести його, треба добре очистити від грязі поверхню мастики, нейтралізувати сліди електроліту 10-ти процентним розчином кальцинованої соди і знежирити її бензином. Потім по периметру корпусу викладаємо буртик з пластиліну заввишки 3-5 мм і наноситься на мастику епоксидний клей шаром в 1-3 мм. Коли він затвердіє, батарею можна встановлювати на машину.
----------
Якщо загубилася пробка від банки автомобільної акумуляторної батареї, її з успіхом може замінити поліетиленова пробка від великої винної пляшки (з-під шампанська і др).
Досить зробити в ній вентиляційний отвір (нагрітим Г-об-разно зігнутим цвяхом) діаметром 2 мм. Зовнішня поверхня пробки при цьому залишається чистою, тому що гази виходять збоку.
----------
Після аварії тріснув корпус акумуляторної батареї "Трепча". Це завдання ми вирішили за допомогою дихлорпофосу в аерозольній упаковці -средства для знищення побутових комах. Злили електроліт, ретельно промили поверхню акумулятора і тріщини содовим розчином, водою, що потім дистилює, і просушили, аби в тріщинах не залишилося вологи. Змочили дихлорпофосом місця підтікання заздалегідь,, підготовленою масою з дрібно наструганного полістиролу, розчиненого в дихлорпофосі. Коли пластмаса затверділа, промили поверхню акумулятора водою з милом і залили електроліт.
----------
Одного дня на стоянці ми забули вимкнути склоочисник на "Жигулях". Коли через півгодини виявили це, щітки вже не рухалися, а електродвигун розжарився і навіть димів. Спроби включити його після охолоджування викликали нагрів і перегорання запобіжника. Стало ясно, що обгоріла ізоляція в обмотці якоря, унаслідок чого сталося меж-витковое замикання.
Ми розібрали електродвигун і поклали якір на ніч в банку з моторним маслом. Вранці, давши маслу стекти з нього, зібрали двигун. Коли підключили живлення (12В). побачили, що він працює. Вочевидь, масло, попавши між дротами обмоток, усунуло замикання. Ось вже два роки склоочисник працює нормально.
----------
З порушенням ізоляції дротів нам довелося зіткнутися після розконсервації мотоцикла "Урал", що простояв без руху більше двох років. Котушка запалення не виробляла високої напруги через те, що сильно відвологла. Придбати не нову удалось,.поэтому довелося зайнятися старою.
У консервній банці розтопили парафінову свічку і занурили в киплячий парафін котушку, відігнувши заздалегідь картонні кришки на торцях, аби відкрився доступ до обмоткам.
Через декілька хвилин парафін повністю вигнав воду з котушки і додатково ізолював дроти. Після охолодження вона запрацювала як нова і більше ніколи не відмовляла.
----------
Аби водії ВАЗ-2108 і "2109" не включили помилково першу передачу замість задньої і навпаки, що трапляється незрідка, можна застосувати звукову індикацію, використовуючи електронні дверні дзвінки. У них є трансформатор, що перетворює напругу 220 вольт в 12В, яка подається на мікросхему. Якщо дзвінок в обхід трансформатора підключити паралельно ліхтарям заднього ходу, то при включенні передачі цього ходу дзвінок видаватиме пташину трель.
----------



     © 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Ремонт авто - електрообладнання - продовження  1   2   3   4   
Рейтинг@Mail.ru