У далекій дорозі в "Волги" ГАЗ-24 потік "Тосол" з радіатора. Запаяти або заклеїти тріщину в нім не було можливості, тому ми вирішили звільнити систему охолоджування від надлишкового тиску. Для цього видалили пароповітряний клапан з пробки радіатора, після чого теча припинилася. За 5 тисяч кілометрів пробігу рівень рідини майже не знизився.
----------
Двигун Москвича. Зазвичай, якщо в двигуні "Москвич-412" після пробігу 100-150 тисяч кілометрів падає тиск масла, причину бачать в зносі деталей.  Буває і інша причина, а саме - засмічення сітки маслоприймача.  Це повинні враховувати ті водії, хто нехтує термінами заміни елементу, що фільтрує, у фільтрі, коли масло в нім вже не очищається і проходить через перепускний клапан.
Аби дістатися до маслоприймача двигуна, досить розкрити лючок в піддоні картера, якщо він є. У двигунах пізніх випусків, де його немає, треба зняти піддон. Для цього відгвинчуємо два болти, що кріплять двигун до подушок, ослабляємо болт, що кріпить траверсу коробки, і підводимо двигун, аби можна було відвернути гвинти піддону і зняти його.
Сітку маслоприемника витягуємо, промиваємо і ставимо на місце.  Після заміни елементу, що фільтрує, і масла тиск його зріс на 1,5кгс)см.кв .
----------
З часом в двигуна "Москвич-408" зростає витрата масла, частково через те, що в результаті зносу збільшується зазор між стержнем клапана і направляючою втулкою.
Аби понизити його, ми встановили на пружини клапанів під опорні тарілки металеві ковпачки, які застосовуються для цих цілей в двигуні моделі "412". Жодних переробок деталі не вимагають, тому таке рішення простіше, ніж використання сальникових пристроїв, а ефект не гірший.
----------
У "Москвича-2140" двигун став нестійкий працювати при неодружених зворотах через те, що відмовив четвертий циліндр. Заміна свічки в нім не дала позитивного результату.
Проаналізувавши можливі причини, ми від'єднали шланг, що пов'язує двигун з вакуумним підсилювачем гальм, і закрили штуцер на впускному колекторі пробкою. Циліндр запрацював нормально.  Стало ясно: у нього через вакуум-підсилювач підсмоктувалося стороннє повітря, що сильно обідняло суміш, тому що до нього штуцер розташований щонайближче.
У вакуум-підсилювачі, як виявився після його демонтажу, змістилася прокладка, що ущільнює з'єднання корпусу підсилювача з поршнем. Досить було поставити її і стопорне кільце на місце, аби робота двигуна відновилася.
----------
В 30-сильного двигуна "Запоріжців" з часом ослабляється посадка середньої опори колінчастого валу в картері. Через це падає тиск масла, виникають ударні навантаження на вал і опору. Ми пробували зафіксувати опору за допомогою епоксидної шпаклівки, але працювала вона недовго.
Відмінні результати вийшли, коли розпиляли перемичку в перегородці картера, де закріплена опора, ножівкою на відстані 18-20 мм від болта кріплення маслоприемника. Після затягування стяжного болта опора сидить непорушно вже протягом довгого часу.
----------
У "Москвичі-2140" двигун, забезпечений карбюратором "Озон" (ТАК-АЗ 2140-1107010), відмовлявся працювати на неодруженому ходу. Виявилось, що зіскочив з штока гумовий наконечник клапана примусового холостого ходу (ЕПХХ). Після місцеположення його несправність незабаром повторилася. Тоді ми закріпили наконечник, крапнувши в нього епоксидного клею. З тих пір клапан більше нас не непокоїв.
----------
Для визначення непрацюючого циліндра двигуна зазвичай рекомендують знімати по черзі дроти зі свічкою. Це загрожує неприємним ударом струму і інколи може закінчитися пробоєм деталей системи зажи-гания.
Вже багато років я користуюся для цієї мети простим пристосуванням.  Воно складається з шила і затиску "крокодил", які сполучені між собою дротом. Для відключення циліндра затиск закріплюю на незабарвленій деталі ("масі"), а вістря шила вводжу між високовольтним дротом і гумовим ковпачком на кришці розподільника. Виходить зручно і швидко.
----------
Двигун мотоцикла. Ми довго не могли знайти причину, із-за якої важко було пустити двигун мотоцикла "Урал". Винним виявилося масло, що проникало в невеликій кількості через сальник розподільника і що потрапляло на контакти переривника. Під час стоянки воно "висихало", тому не удавалося викрити його.
Після заміни сальника неприємність зникла.
----------


     © 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Ремонт авто - двигун - продовження   1   2  3  4  5  6  
Рейтинг@Mail.ru