© 2017  Корисні поради - інформаційний портал. При копіюванні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове

Ремонт авто - двигун - продовження   1   2  3  4  5  6  
Рейтинг@Mail.ru
Ремонт автомобіля
Двигун
Особливо важливо точно знати обороти колінчастого валу при регулюванні холостого ходу двигуна. Тахометр же доки встановлюють далеко не на всіх автомобілях. Та і точність його свідчень в діапазоні до тисячі зворотів не так вже висока.
Пропонуємо дуже простий спосіб підрахунку зворотів з достатньою точністю. Зніміть дріт високої напруги з будь-якої свічки і, утримуючи його за ізолюючий наконечник на відстані 3-5 мм від контактної голівки свічки, підрахуйте кількість іскрових розрядів за 15 сек.  Це нескладно, оскільки на невеликих зворотах добре прослухуються характерні клацання високовольтних розрядів і видно блакитні іскри.  Помноживши на два число розрядів, вийде число зворотів колінчастого валу за 15 сек. (Пам'ятаєте, що за два звороти валу в кожному циліндрі відбувається один іскровий розряд).
Потім, помноживши цю цифру на чотири, отримаємо точне число зворотів двигуна в хвилину. Що і було потрібне.
----------
Двигун мотоцикла. Ремонт. Власникам важких мотоциклів досить часто доводиться регулювати двигун на синхронність роботи циліндрів. Результати не завжди виходять задовільними, оскільки частоту обертання колінчастого валу доводиться визначати побічно, по спідометру з включенням передачі.
Ми застосували для цієї мети автомобільний тестер ТОРИ-01, якій точно виміряв звороти без включення передачі, завдяки чому швидко і добре відрегулювали двигун.
----------
Двигун ВАЗ, Москвич. Регулюючи зазори в приводі клапанів, необхідно з великою точністю провертати колінчастий вал на 180°. Для полегшення цій операції рекомендується на шків колінчастого валу нанести гострим зубилом або керном спеціальну мітку, яка повинна розташовуватися діаметрально протилежно вже наявній мітці верхньої мертвої точки.  Тепер досить поєднувати по черзі ці мітки з покажчиком, аби бути упевненим - вал повернений рівно на пів-оберта.  В автомобілів ВАЗ, "Москвич-412" і "2140" це завдання вирішується ще простіше: додаткові мітки слід нанести на зірочку розподільного валу. Оскільки цей вал обертається удвічі повільнішим колінного, мітки повинні розташовуватися через кожні 90°. Отже, міток всього повинно бути чотири, включаючи ту, яка, призначена для правильної збірки механізму газорозподілу.
----------
Для закріплення пускового важеля (киксгартера), що розбовтався, або педалі перемикання передач на мотоциклі застосовують різні способи.  Пропонуємо ще один, випробуваний нами на мінському мотоциклі.  Відзначивши взаємне положення валу і пускового важеля, ми зняли їх, просвердлили отвір, нарізували різьблення Мб і укрутили болт з контровочной гайкою (кінець болта не повинен стосуватися валу механізму перемикання передач).
----------
Жигулі ремонт. На "Жигулях" став погано пускатися двигун, на холостих оборотах з перебоями, зупинявся. Причину удалося з'ясувати лише після демонтажа і розбирання пускового пристрою. Виявилось, що у нього продірявилася діафрагма.
Ми скористалися підручними засобами для ремонту. Рідким гумовим клеєм кілька разів (вистачає чотирьох шарів) з обох боків промазали діафрагму пензликом. Кожен шари сушили 25-30 хвилин.  Після збірки пускового пристрою з діафрагмою, що реставрується, перевірили його працездатність: засували всередину до упору шток, на якому укріплена діафрагма, і закрили пальцем отвір для повітря.  Відпущений шток трохи подався назад під дією пружини і зупинився, а коли ми прибрали палець з отвору для повітря, шток вийшов назовні повністю.
----------
Двигун Москвич. Незрідка, намагаючись знайти причину несправності в машині, ми відразу підозрюємо складний випадок, забуваючи про прості варіанти. Так було у нас, коли на "Москвичі-2140" стали часто замаслюватися свічки, через що двигун "троїв" і витрачав багато бензину.  Ми перевірили стан цилиндро-поршневой групи, виміряли компресію і тому подібне, але все виявилося в порядку. А винуватцем був масляний фільтр, що знаходиться в пробці маслозаливной горловини. Він засмітився, тому надлишковий тиск в картері видавлював масло через направляючі втулки клапанів в циліндри. Варто було гарненько промити фільтр, як нормальна робота двигуна відновилася.
----------
Якщо в мотоцикла "ИЖ-Юпитер-3", "4" або "5" зірвалася різьблення під свічку в голівці циліндра, поставте, як прийнято, футорку, але лише більшої довжини, аби можна було використовувати свічки з довгою (19 мм) різьбовою частиною - А17ДВ, А17Д1 та інші, призначені для "москвичів" і "жигулей". Футорку виготовляється з латуні і укручуємо на клеї БФ-2.
----------